onsdag 25. april 2012

hverrdagsrot, det det er mest av...


Her i huset er det mest av de dagene hvor huset ser sånn halveis bomba ut. Hvor tøy ligger slengt over alt, i ALLE rom, og når man entrer døren etter en arbeidsdag så er det bare å brette opp armene og sette igang med å rydde! Jeg er et menneske som liker å ha det ryddig rundt meg, men er forferdelig trøtt om morran, så jeg er en av dem som stormer huset, for så å måtte ta en sjau når jeg kommer hjem! Flere som har det slik???
Ja det er flest hverdager....

Tulipaner fra egen hage da....

Rote hullet!
Ha en god og ryddig uke videre!!!

2 kommentarer:

  1. Har det på samme måte :-) Men føler at ryddingen er et evighetsprosjekt og at tiden ikke strekker til. Utrolig fint du har det da. Så slettes ikke rotete ut i mine øyne hvertfall :-)

    SvarSlett
  2. Å, jaa da! (he-he)
    Men, si meg: hvor ER rotet ditt?? ;)

    Jeg trives best når alt er på sin plass og det eneste som vises er rene, store flater. Rot gnager på humøret mitt, men likevel er jeg periodevis kjeeeempeflink å rote (he-he).

    Ha en flott dag!
    :)

    SvarSlett