mandag 27. februar 2012

Litt fra heimen...

Er hjemme om dagen med syke barn og da er det typisk meg å styre rundt med alt som er "feil" i huset! Noen som kjenner seg igjen?
Min minste har nettopp gått over fra sprinkelseng til "stor" seng på hele 150cm lang.
Sengen er laget av min handy pappa og vi er alle svært fornøyde!

Lille store senga... Sorry uklare bilder..
'
Størstemann sin seng

Fancy a cake?

Litt listing og maling gjenstår på barnerommet, vurderer tapet på sikt...
Er det noen av dere som har tapet på barnerommet???
Tips om sider på nett mottas med takk!!!





2 kommentarer:

  1. Vi har tapet på barnerommet/ene. Det vil si, ettersom rommene ligger i 2 etg og vi har skråtak, så har vi eggehvite mdf plater på tre av veggene, mens, den "store" hele veggen har jeg tapetsert. Har valgt en helt nøytral tapet, blå/grå...Også har jeg dekorert veggen med "wallstikkers". Tenkte det var greit, siden ungene vokser så fort samtidig som interessene endres i takt med alder. Også er det selvfølgelig å spare meg for å skrape tapet...hehehehehe...

    SvarSlett
  2. Tantes små karameller har verdens koseligeste rom. <3

    SvarSlett