søndag 11. september 2011

Ny tripptrappstol til en knall pris!

Vi er så heldige å ha en drøss av bruktsjapper her i på mitt hjemsted, og jeg er en flittig besøker av dem alle!
Her om dagen var jeg på Keops bruktbutikk og der fant jeg en brukt tripptrappstol til 100kr. 
Jeg var knall fornøyd med kuppet, og eldstemann var glad for å slippe å dele sin stol med minstemann !
Da vi stakk innom en annen bruktbutikk så solgte de masse billig ny maling og jeg ble den lykkelige eier av et 3liters spann med en herlig gråfarge! Altså stol og farge til 160kr!!! Say no more!
Tiden her i huset har gått mye til listemaling og det å bli ferdig nede TTT!!!



 Sydd nye gardiner til kjøkkenet av gammelt stoff! 
Stuen snart ferdig!
Sorry for de dårlige bildene, en av gutta krutt har ødelagt speilreflekskamera:((


Ha en knall uke!!!

5 kommentarer:

  1. For et kupp..

    Du den globusen er litt rar..Skifter sted i ny og ne..
    Bo ri nærheten av Drammen!!!

    KLEM

    SvarSlett
  2. For ett kupp! Det ble lekkert!

    Fabelaktig start på uken! Her blir det farting mellom Oslo - Bergen før jeg lander på sofaen fredag kveld.

    Smil og klem
    Maia

    SvarSlett
  3. Å, heldige deg! Jeg skulle også gjerne ha kommet over en så billig tripptrapp! Ble kjempefin!

    Takk for kommentar på bloggen - garnkorga er strikket av meg, ja - d er link til innlegg om den litt lenger oppe i kommentarfeltet;) Fra pickles...

    SvarSlett
  4. Finnes ikke noe bedre enn å gjøre et skikkelig loppekupp :)
    Og neeeeei til ødelagt speilreflekskamera! Da hadde jeg blitt lei å ha med å gjøre tror jeg ;)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  5. WOW!! For et kupp. Ble kjempefin! :)

    Klem C

    SvarSlett