lørdag 8. januar 2011

Lys jakt til ei billig penge!

 Jeg er vel som de fleste damer, elsker å gjøre det koselig med lys.
Jeg har alltid hatt sansen for litt store lykter og store gjennomsiktige lysvaser.  Men nå har jeg vært helt tom for lys, i alle variannter.
 Denne gangen  var jeg mest på jakt etter billige, store kubbelys. De holder lenge og det er så mange friske farger å velge i. Det var 30 og 40% på alle lysene på jeg handlet. Januarsalg er gøy!
Da  jeg var på lys jakt kom jeg over disse nydelige tulipanene!
30 stk ble med meg hjem og jeg elsker virkelig å ha friske blomster på bordet!
Klar for kose lørdag med mann og barn!
 Lysbeholderene er nye og er kjøpt på home and cottage!
Ha en deilig helg!!!

10 kommentarer:

  1. Hvor handlet du lysene?
    Selv kjøpt nye hvite kubbelys i dag :) Gleder meg til å sette de frem nå. . .
    Jeg kjøpte på Kremmerhuset. Hadde mye fint på salg der

    SvarSlett
  2. Takk for fine ord hos meg;) Nydelig blogg du har.
    Jeg er sååå glad, for når kommer Home & Cottage til oss også. Fine de du har kubbelys i!!!!

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar på min nyopprettede blogg! Jeg elsker også lys, både kubbelys og telys overalt. I tillegg til god stemning, gir det mye varme i heimen. Ha en fortsatt fin lørdagskveld og god helg! Klem

    SvarSlett
  4. Så fint med tulipaner! Det fikk jeg også lyst på:)

    SvarSlett
  5. Nå ble det fint og vårlig hos deg :) God lørdag til deg og dine!

    SvarSlett
  6. Vakkert med tulipaner nå på denne tiden.
    Ønsker deg en fin helg
    Klem

    SvarSlett
  7. Tulipaner er helt klart min favorittblomst! Og for meg er det en helårsblomst, røde i julen, hvite ved nyttår og fargede resten av året!

    Fine lykter, har selv vært innom Home & Cottage og handlet litt i dag.

    PS! Nei, døren vår var opprinnelig hvit. Men ville så gjerne ha en typisk engelsk dør. Så da ble den malt svart og det har vi ikke angret på. Neste mål nå er å få fatt i et "engelsk" nr.skilt også!

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  8. Ikke noe er ¨å vakkert som en stor bukett med tulipaner.
    En riktig god helg til deg også

    SvarSlett
  9. Verdens mest tålmodig og omtenksom mann, wow, finnes det flere?? :-) Tulipaner er bare favoritten. Snitter man dem rett av og har de i et litt kjølig vindu på natt holder de selg lenge. Tiden i årent hvor tulipaner er utilgjengelig er en TRIST tid! Takk for komenten.Venlig hilsen Signe

    SvarSlett
  10. så fint i stugo Marte :)

    Blir så koselig med en bukett med blommor :D

    SvarSlett