tirsdag 30. november 2010

Julepyntet og Frelsesarmeen

Jeg elsker å bli inspirert av bilder, flotte blogger og tonnevis med blader som bugner av gode oppskrifter og flotte julehus! Det er jo slik i år som alltid, at jeg ikke skal handle noe mer til jul, jeg har jo så mye...Men så dumper den ene reklameavisen ned etter den andre, og så ender det med at alle gavene jeg kjøper til andre ,vil jeg jo også ha selv!
Det er jo selve kosen med å gi gaver, at man gir noe som man selv syns er pent og at man har troen på at det passer den som får gaven.
Den største gaven jeg kan gi i år det er en liten slant i Frelsesarmeens Jule krukker!
De gjør en fantastisk jobb over hele verden!
Jule pynt


Nytt Skilt fra Mestergrønn 
Denne ble Selfølgelig knust idag men skal på jakt etter ny..


Polka grisene er fast innslag

Julepyntet på kjøkkenet

Nissene får ikke stå i fred og Linus har satt sin elsk på denne...

Juleklem
fra
MEG

9 kommentarer:

  1. Nei, se lille nissemannen min! :) Linus er så nydelig.

    Så fint du har gjort det.

    SvarSlett
  2. Så koseleg å sjå alle dei raude detaljane,skikkeleg jolefarge! Og du må låne takke, veit du:-) Er ikkje så vanskeleg!God førjolstid til deg og dine!

    SvarSlett
  3. Så fint du har julepynta! Herleg med raude innslag no syns eg:)
    Klem:)

    SvarSlett
  4. La akkurat inn kommentar, men tror den forsvant?
    Prøver igjen :P

    Tusen Takk for koselig kommentar inne hos meg ♥
    Julen er så herlig- masse kos å se frem til nå den neste mnd :)

    Kjempekoselig hjemme hos deg også♥
    Ser du bor i Brevik forresten, jeg bor i Langesund, så er jo bare en svipp unna ;) (men du bor på RETT side av brua da *ler*

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Ja, sånn er det, det blir gjerne litt nytt hvert år ;) Men, så er det SÅ koselig å pynte og når en gleder seg sånn over det så er det greit synes jeg ;))

    Herlige bilder og Linus er skjønn dag ♥ Veldig viktig det du sier der, Frelsesarmeen gjør en kjempejobb!

    Kos deg med advent og jul ♥♥♥ Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Herlig, Marte! Nydelig i kjøkkenkroken din. Og så stor Linus er blitt. Vi snakkes :-)

    SvarSlett
  7. Hei ☺
    Så fint pyntet. Rødt og hvitt er så fint sammen syns jeg!

    Ha en flott helg
    Klemmer Janne Merethe

    SvarSlett
  8. Så koselig du har pyntet på kjøkkenet. Flotte puter i slagbenken ☺ Tror jeg må ha meg noen nye puter jeg også...
    Klem fra Fru Strøm

    SvarSlett
  9. Er så deilig å titte rundt på bloggsider nå...trenger ikke kjøpe interiørmagasiner når man har så mye fint å titte på noen tastetrykk unna!

    Så koselig kjøkkenet ditt er!
    Og for en herlig liten Linusmann!

    ha en super onsdag!
    klem fra meg!

    SvarSlett