torsdag 16. september 2010

Misunnelig

Jeg er så misunnelig på den lille fyrstikk eske musa! Den får sove søtt, i sin lille eske i sitt flotte pledd. Jeg vil også sove så søtt i min lille eske!! Skriver dette fordi vi har to trøtte, og nattevåkne unger om dagen, og jeg drømmer om søvn tom når jeg er våken!
Her rigger han seg til..
Blid og tilfreds

Sjekk fliret
Og hans gode venn Arthur( oppkalt av størstemann)
Det skulle vært meg i den esken der altså.. bare en liten høneblund!
Men den gang ei, nå venter husarbeid og så aftenvakt!'
Ha en flott dag dere!

4 kommentarer:

  1. Så søt liten mus!! Ønsker deg masse søvn de neste dagene.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Så søte bilder!
    Håper gutta snart finner ut at det lønner seg å sove på natta - kjempe slitsomt når de er mye våkne.
    Ønsker deg en god natt!!

    SvarSlett
  3. Hei hei mor. Å, så utrolig søte. Helt nydelig og perfekt til et barnerom. Tusen takk for gode ord inne hos meg. ØNSKER DEG EN RIKTIG GOD HELG. STOR KLEM TIL DEG.

    SvarSlett
  4. Herlig søtt innlegg! Skjønner godt hva du mener.. Når en er desperat trøtt og sliten er alt man lengter etter en god natts søvn.. Har alltid synes det er så herlig med babyer som pakkes godt ned i baken sin med dyna godt rundt, tenk så deilig å kunne ligge der og sove litt <3 Fyrstikkeskesenga ser heller ikke værst ut gitt.. ;)) Ha en fin helg da og unn deg en hvil ;) Varm klem

    SvarSlett