tirsdag 2. mars 2010

MIDT i Gågada!

Har vært en aldri så liten tur i kr.sand i helgen hos min lillesøster. Har fått full SPA pakke av henne i frisørsalongen hun jobber i, Så ja jeg synes jeg er kjempe heldig med personlig frisør!!! :)  I tillegg så får man ALLTID streng beskjed om å bruke den shampoen til den dagen og den glanssprayen til den oppsetningen osv Og da er det greit med litt rabatt når man har veska full av produkter og man husker egentlig ikke hva som skal til hvor! Men morro er det! Vi kosa oss hele dagen og noe ble med hjem:)'


Den hvite er mot håravfall faktisk! Ja manken min har blitt mye tynnere etter at misten kom!!!!



INDISKA! Koppene falt jeg pladask for og det er morro å ha litt av hvert å samle på! Bordene blir så mye mer fargerike og hver kopp har sin historie!!!


HA en knall uke!!!

3 kommentarer:

  1. Fine ting du har kjøpt :-) Spa var deg velfortjent!

    SvarSlett
  2. Herlig med spapakke og litt luksus! Og så søte kopper, høres ut som du har hatt en fin dag ;-)Klem Gry

    SvarSlett
  3. Elsker å shoppe sjampoer jeg..hehe, handlet på nett senest i dag ;)
    Jeg har mistet MYE hår etter at jeg fikk dattera mi.. hun er nå 2 år, og fremdeles har ikke manken min blitt noe til syn...
    Tror aldri jeg har hatt så fint hår som da jeg gikk gravid, men så bare forsvant alt etter fødselen :(
    Du får gi meg et pip om den sjampoen funker :):)

    klem

    SvarSlett