fredag 26. mars 2010

FATBOY!

Vi har en lime grønn Fatboy som vi retten og sletten ikke har plass til lengre... Jeg lurer da på å selge den og luerer på om noen er intresert??! Vi har hatt den i 1 og 1/2 år og vi har vært knall fornøyde! Den har stått på Ola sitt rom men nå som Linus har flyttet inn er det ikke plass til den der.. den kan brukes inne og ute og er lett å holde ren.. Bare vaskes med klut. pris er 1250 ny pris er 2000kr..

Den er såpass stor at en voksent menneske kan fint ligge godt i den...
Eller man kan sitte i den...
Den er original fatboy. Og når gutta har vært syke og jeg har lyst på en forandring så har jeg tatt på et Dynetrekk... man får den akkurat inn i et vanlig dynetrekk:)

2 kommentarer:

  1. Hei hei til deg. He,he. En slik har jeg ikke sett før. Artig.

    Så fine bilder du har tatt. Moro med handletur. Koselig benk du har. Ønsker deg en god påske.

    Klem Therese.

    SvarSlett
  2. Hei:) Tusen takk for koslege helsinger inne hos meg! Såg artig ut den der. Fat Boy :) Har nok ikkje plass eg heller dessverre!
    Vil veldig gjerne følge deg vidare :)
    Klem :-)

    SvarSlett