onsdag 3. februar 2010

Nytt liv i gammel stol!

Dette er farmor`s store stolthet
Dette er farmors store stolthet men hun har reist til himmelen og vi (mine søsken ) har delt på sofagruppen pga ingen av oss har plass til hele salongen! Jeg har den ene stolen og sofaen (står nede) har ikke plass oppe desverre! Og min søster har bordet og den andre stolen. Jeg har ikke hjerte eller tid til å trekke den om så da får det bli en lettere vri!
*Et koselig pledd fra KID, Jeg elsker kid! De har mye fint til en billig penge og nå har de fått interiør ting der også! men nok om detog puten er fra linum. Har en stor lidenskap for alt som er rutete!
Bare måtte vise frem mitt nye yndlingsskjerf!  Flott ikke sant? i litt av bildet ser du den nye veska også gjett fra hvor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar